wtorek, 23 lipca 2013

W plenerze

Od pewnego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł - sesja zdjęciowa w plenerze.
W ostatni weekend pogoda dopisała, dzięki czemu mój pomysł mógł zostać zrealizowany.
Moją modelką została moja przyjaciółka, a na plener wybrałam Park Kasprowicza i Różankę.
Do zdjęć wybrałam biżuterię, którą już pokazywałam we wcześniejszych wpisach jak i tą najnowszą.

  • Koralikowa bransoletka ( której zdjęcie jest TUTAJ ), srebrno-czarne kolczyki oraz naszyjnik z 240 cm shamballi. 




240 cm shamballa
  • Czarna shamballa (zdjęcie) oraz kolczyki z sercami.




  •  Dwie shamballowe nowości: naszyjnik ze złotymi kolcami (zrobiony na specjalne zamówienie) i bransoletka ze srebrnym znakiem nieskończoności.













  •  Pomarańczowa shamballa

  • Ostatnie zdjęcia wykonałam na Różance. Różowa koralikowa bransoletka, różowa shamballa oraz decoupagowe kolczyki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...