poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Tablica

Moja pracownia przeniosła się do nowego kącika, nazywanego przeze mnie "norą".
Dla lepszego utrzymania porządku i szybkich notatek, przygotowałam tablicę - organizer.
Tablica składa się z dwóch części. 
Środkowa jest pomalowana farbą tablicową, na której mogę robić notatki. 
Na bocznych przyklejone są rzepy, do których przymocowałam przenośne schowki.
Wykonałam je ze starych płyt CD obszytych jeannsem i starym dresem. Dla lepszego efektu dodałam koronkę.
Przy pracy nad tablicą pomagała mi moja dalmatynka Luna, dlatego na prawym skrzydle zostały ślady jej łap.


Gotowy organizer

Po ściągnięciu wszystkich schowków

"W akcji"
Organizer zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...