piątek, 20 listopada 2015

Post kawowy

Wszyscy moim znajomi wiedzą, że uwielbiam kawę.
Do tego stopnia, że jakiś czas temu dostałam kawiarkę, moją namiastkę ekspresu ciśnieniowego.
Skora jest kawiarka to trzeba też mieć dobrej jakości mieloną kawę. 
I tu pojawił się problem jak ją przechowywać.

Jako mój schowek na kawę wykorzystałam puszkę po maślanych ciastkach, a żeby nie było wątpliwości co w mniej jest ozdobiłam ją tematycznie.

Jak zawsze zapomniałam zrobić zdjęcie puszki przed ozdobieniem.

A tak prezentuje się gotowa.


A jeśli jest kawa to powinny też być ciastka. :)
Pomysł tych kolczyków podpatrzyłam w Internecie.


Kolczyki brały udział w sesji w ramach współpracy z blogiem Witaj w krainie za lustrami.

fot. Veronika Orlik

P.S. Wyniki Jesiennego Candy są na stronie Facebook.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...