niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki

W tym roku zaplanowałam zrobienie wielu ozdób świątecznych.
Dzisiaj pokażę pierwszą partię.

Tak jak w zeszłym roku przygotowałam ozdoby z suszonych pomarańczy, posłużą mi jako drobne upominki na Mikołajki.

W zeszłym roku na styropianowym stożku zrobiłam choinkę z cukierków. W tym roku na tym samym styropianie chcę przygotować filcową choinkę. Na początek zrobiłam taką mniejszą. 

Na Inspirello znalazłam małe drewienka wycięte w kształcie bombek. Na razie przygotowałam takie dwie. Trzecią pokaże w kolejnych postach.
Przód
Tył

 Druga bombka z obu stron ma taki sam wzór.

Eksperymentowałam też z bombkami akrylowymi. Na początek zrobiłam dwustronną bombkę z świątecznymi muffinkami.
Przód
Tył
Przygotowałam też dwie bombki z muffinką z jednej strony i zdjęciem z drugiej. Obie bombki zrobiłam specjalnie na prezent Mikołajkowy dla koleżanek, z którymi chodzę na mecze King Wilków Morskich Szczecin.

Kolejne ozdoby już niedługo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...