niedziela, 14 września 2014

Projekt Manga

Niech nikogo nie zwiedzie nazwa posta, nie zamierzam stworzyć mangi :P
Przeglądając półki z książkami zobaczyłam smętnie stojące mangi, których część przeczytałam, części nie, a nawet jak przeczytałam to już nie pamiętam o czym były.
Dlatego postanowiłam wszystkie jeszcze raz przeczytać (ok. 80 tomów).
Jak na razie przeczytałam dwie serie, czyli 13 tomów.

Jak już było widać w poprzednich postach mangi i anime są dla mnie źródłem inspiracji. 
Dlatego postanowiłam przy okazji czytania mang, rozpocząć biżuteryjny Projekt Manga.
Polegać on będzie, na tym że do każdego przeczytanego tytułu będę dobierać zrobioną przeze mnie biżuterię. Czasami będzie to już coś co już pojawiło się we wcześniejszych postach, ale zakładam też przygotowanie całkiem nowych projektów.

Wszystkie zdjęcia biżuterii wraz z krótkim opisem serii, która była inspiracją, będę umieszczała w osobnej zakładce: Projekt Manga.

Na początek przypomnę prace związane z serią Kazmikaze Kaitou Jeanne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...