piątek, 23 stycznia 2015

Jetem Niezgodna

"Jestem samolubna
jestem odważna"

To cytat z filmu, na który niedawno trafiłam. "Niezgodna",  to ekranizacja pierwszej części trylogii autorstwa Veroniki Roth.
W tym poście chcę pokazać biżuterię zainspirowaną tym filmem.

Na obserwowanym przeze mnie profilu Pracowni Złotniczej Artfox na facebooku, pojawiły się zdjęcia biżuterii zainspirowanej właśnie tym tytułem.
Oczywiście pierwsza moja myśl: "Gdzie mogę to kupić?".
Jednak  po chwili "Zrobię bransoletkę!"

Do pierwszej wykorzystałam tylko napis DIVERGENT (Niezgodna).

Do drugiej wybrałam symbole trzech frakcji: Candor (Prawość), Erudite (Erudycja), Dauntless (Nieustraszoność)


Symbole nie były wybrane przypadkowo. Na oficjalniej stronie filmu znalazłam test przynależności.
Oto mój wynik.

Zanim poznałam trylogię "Niezgodna" znalazłam w Internecie ciekawe połączeni symboli związanych z różnymi książki. Przy okazji robienia bransoletek postanowiłam zrobić wisior z tym symbolem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...